1. Definiții

Le parti che convengono e dichiarano di sottoporsi alle norme contrattuali ed alle terminologie indicate, verranno in seguito denominate:

  • CLIENTE il soggetto che promuove il processo di sottoscrizione del presente contratto al fine di utilizzare il servizio predisposto dal FORNITORE.
  • FORNITORE inteso come il soggetto erogatore del servizio di cui all’accordo, giuridicamente individuato nella ICBS SISTEMEM SRL, SAT. LEŢCANI - COM. LEŢCANI ŞOS. PRINCIPALĂ Nr. 983B JUD. IAŞI - ROMÂNIA proponente il presente accordo di fornitura di servizi

Nel seguito del contratto si farà riferimento ad alcune denominazioni tecniche o di uso comune, in particolare:

  • PRODOTTO/HOSTING/SERVIZIO redisposizione di risorse fisico/logiche da parte del FORNITORE a beneficio del CLIENTE in forma non esclusiva e con caratteristiche predefinite non modificabili dal parte del CLIENTE, tipicamente mette in condizione il CLIENTE di usufruire delle risorse necessarie per esercitare un sito internet con tutte le funzionalità dichiarate nelle caratteristiche tecniche reperibili nel sito https://icbs.ro.
  • NOME DOMINIO, nome mnemonico atto ad individuare univocamente una risorsa IP nella rete. Il FORNITORE provvederà a gestire verso le Autorità preposte, per conto del CLIENTE, la registrazione del NOME A DOMINIO e, per gli anni di validità del presente contratto successivi al primo, il mantenimento dello stesso.
  1. Premise

FORNIZORUL dispune de o divizie organizatorică care operează sub marca ICBS prin intermediul site-ului https://icbs.ro în calitate de Internet Presence Provider și cu o adresă geografică.

CLIENTUL s-a dotat cu toate accesurile, conexiunile, aparatele de telecomunicații și software-ul necesar pentru a putea utiliza și beneficia de serviciul oferit de FORNIZOR. Cheltuielile pentru utilizarea liniei telefonice pentru a se conecta la FORNIZOR și pentru aparatele necesare sunt în sarcina CLIENTULUI.

  1. Obiect

FORNIZORUL propune CLIENTULUI stipularea condițiilor care îi permit acestuia să beneficieze de serviciile solicitate, cu caracteristicile și performanțele definite de tipologia aleasă, așa cum este menționat în fișa tehnică a produsului sau pe factura SERVICIILOR, parte integrantă a acestui acord. Este permis transferul total sau parțial către terți, definit ca 'revânzare' a serviciilor subiect al acestui acord, cu respectarea responsabilităților și limitărilor stabilite.

Orice prestație definită ca accesorie serviciului cu care se ocupă contractul, care poate fi solicitată de CLIENT și în momente ulterioare semnării, este supusă condițiilor prezentului acord și este considerată o componentă solidă a serviciului. Înregistrarea NUMELUI DE DOMENIU se consideră o prestație accesorie în raport cu obiectul contractului și îi urmează soarta. Schema contractuală aplicabilă va fi cea a închirierii de bunuri sau a unei licențe de utilizare, astfel încât CLIENTUL nu va dobândi niciodată proprietatea serviciilor furnizate, excludând din această clauză efectele rezultate din eventualele proceduri de înregistrare a NUMELUI DE DOMENIU.

Transmiterea online a formularului de solicitare a serviciului de către CLIENT către FORNIZOR și plata contravalorii solicitate constituie acceptarea integrală a condițiilor generale prevăzute în prezentul contract.

În scopul aderării la acest contract, CLIENTUL furnizează FORNIZORULUI datele sale personale. FORNIZORUL își rezervă dreptul de a nu activa sau de a suspenda serviciul în orice moment dacă datele introduse se dovedesc a fi incorecte sau inexistente.

  1. Modalitățile de furnizare

Furnizarea (denumită în continuare ‘Serviciu’) se realizează conform formulelor HOSTING, NUME DE DOMENIU și SERVICII definite anterior. Serviciul va fi, în general, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a anului, cu excepția intervențiilor de întreținere ordinară sau extraordinară care pot duce la suspendarea Serviciului.

În orice caz, FORNIZORUL nu va fi responsabil pentru eventualele întreruperi ale Serviciului, nici nu garantează continuitatea Serviciului, integritatea datelor stocate sau trimise prin sistemul FORNIZORULUI și/sau prin Internet.

FORNIZORUL poate, de asemenea, să întrerupă prestarea serviciului în cazul apariției unor probleme justificate de securitate și/sau garanții de confidențialitate, chiar și dincolo de limita de 24 de ore lucrătoare, asigurând, totuși, o comunicare promptă către CLIENT.

În plus:

  • Nu este prevăzută o durată minimă a contractului
  • Perioada de notificare: 60 de zile înainte de data de expirare a serviciului
  • Metodele de plată acceptate sunt:
    • Carte de credit
    • PayPal
    • Stripe
    • Netopia
    • Transfer bancar
  1. Atribuirea codului de identificare

Codul de identificare cu care se accesează serviciul și parola corespunzătoare sunt atribuite de FORNIZOR exclusiv adresei de email de referință comunicate de CLIENT la momentul semnării contractului. CLIENTUL este obligat să păstreze parola cu cea mai mare atenție, menținând confidențialitatea tuturor codurilor comunicate în scrisoarea de activare pe toată durata abonamentului.

CLIENTUL va fi, de asemenea, exclusiv responsabil pentru orice daune cauzate de cunoașterea sau utilizarea parolei sau codului de identificare de către terți. CLIENTUL se angajează să comunice imediat și exclusiv FORNIZORULUI orice modificare, furt, pierdere sau apropriere de către terți a parolei sau codului de identificare, prin intermediul unei scrisori recomandate și anticipat prin email.

  1. Nume de Domeniu

Înregistrarea NUMELUI DE DOMENIU va avea loc în conformitate cu termenele și metodele stabilite de Autoritățile competente în cadrul reglementărilor de "atribuire în folosință" și a procedurilor tehnice.

CLIENTUL se angajează să furnizeze FORNIZORULUI documentația necesară pentru formalizarea cererii de atribuire a NUMELUI DE DOMENIU. CLIENTUL ia la cunoștință că FORNIZORUL nu poate fi în niciun fel considerat responsabil pentru neatribuirea, înregistrarea și/sau menținerea NUMELUI DE DOMENIU, nici pentru revocarea sau suspendarea acestuia din motive legate de competența strictă a Autorităților menționate, precum și pentru inițierea eventualelor proceduri de contestare a NUMELUI DE DOMENIU din partea terților.

CLIENTUL autorizează din această etapă FORNIZORUL să transfere datele sale de identificare, furnizate de el, în afara teritoriului național, dacă acest lucru este necesar pentru înregistrarea NUMELUI DE DOMENIU.

CLIENTUL ia la cunoștință și acceptă că înregistrarea NUMELUI DE DOMENIU implică includerea datelor sale de identificare, furnizate de el, într-un registru public.

CLIENTUL exonerează substanțial și procesual FORNIZORUL, menținându-l neafectat de orice pierdere, daună, responsabilitate, costuri, cheltuieli, inclusiv cheltuieli legale, rezultate din înregistrarea și utilizarea NUMELUI DE DOMENIU, inclusiv, cu titlu exemplificativ, acțiuni pentru încălcări legate de drepturile de marcă, drepturile de autor, dreptul la nume și alte drepturi de personalitate, concurență neloială și orice alt comportament considerat contrar legislației în vigoare.

CLIENTUL ia la cunoștință că neatribuirea NUMELUI DE DOMENIU din orice motiv neimputabil FORNIZORULUI nu constituie un motiv valid pentru a solicita rambursarea sumei plătite, care va fi reținută ca "taxă pentru procedura administrativă" pentru care va fi emisă o factură regulară.

  1. Asistență tehnică și întreținere

FORNIZORUL oferă asistență tehnică hardware și software limitată la sistemul său de operare și la serviciile de bază menționate; intervențiile efectuate asupra echipamentelor cauzate de sau legate de anomalii direct imputabile neglijenței CLIENTULUI nu sunt incluse în obligațiile acestui acord.

Orice formă de asistență tehnică pentru CLIENT cu privire la probleme de programare și/sau de gestionare care nu sunt direct legate de funcționalitățile oferite și indicate în fișa tehnică a produsului și direct atribuite serviciilor furnizate de FORNIZOR este exclusă.

Asistența tehnică pentru CLIENT este oferită pentru întreaga perioadă contractuală de furnizare a serviciului, iar metodele de acces vor fi comunicate de FORNIZOR la adresa web specificată mai sus.

  1. Garanție și limitare a responsabilității

CLIENTUL acceptă că găzduirea partajată este utilizată pentru găzduirea site-urilor web și aplicațiilor web care nu cauzează un impact asupra performanței mai mare decât cel al unui site web tipic utilizat de o mică sau medie întreprindere. CLIENTUL acceptă că spațiul pe disc al serverului va fi utilizat conform acestor limitări. Aceasta înseamnă că CLIENTUL nu va instala sau utiliza mediu de găzduire partajată pentru a găzdui următoarele tipuri de aplicații:

  • Servicii de streaming video sau audio,
  • Servere de joc-uri (game),
  • Servere proxy sau scripturi de anonimizare,
  • Servere BitTorrent (trackere) sau clienți,
  • Scripturi malițioase și/sau date care conțin cod de programare, cum ar fi viruși, troiani etc.,
  • Scripturi și conținut care induc în eroare utilizatorii (site-uri de phishing) sau sunt ilegale,
  • Scripturi pentru mesaje în masă care nu pot fi limitate la un număr maxim de mesaje simultane așa cum este definit în acești Termeni,
  • Conținut care încurajează comportamente ilegale,
  • Scanere IP, instrumente de penetrare sau alte instrumente utilizate de hackeri,
  • Conținut pornografic și violent și documente care conțin discursuri de ură,
  • Servere de publicitate și scripturi pentru schimbul de anunțuri sau linkuri,
  • Site-uri mirror.

CLIENTUL garantează originalitatea oricăror informații, programe, date (denumite în continuare 'Materiale') introduse prin codul său de identificare și/sau parolă, sub orice formă (text, grafică, imagine, sunet, fotografie, filmuleț etc.) în cadrul serviciului de GĂZDUIRE sau, mai general, pe internet.

Orice materiale protejat prin drepturi de autor poate fi introdus în zonele sau spațiile menționate anterior doar în cazul în care CLIENTUL a obținut drepturile de utilizare de la titularul dreptului de autor, deci doar cu permisiunea scrisă a titularului dreptului și cu obligația de a cita sursa și existența permisiunii. CLIENTUL își asumă întreaga responsabilitate pentru exactitatea și veridicitatea Materialelor introduse, în nume propriu și/sau în numele terților, și asigură că acestea se află în disponibilitatea sa legitimă, nu contravin normelor imperative și nu încalcă niciun semn distinctiv, drept de proprietate intelectuală, industrială sau alt drept al terților care decurge din reglementările legale în vigoare sau din obiceiuri sau practici. În orice caz, Materialele introduse nu trebuie să prezinte forme și/sau conținuturi de natură pedo-pornografică, pornografică, soft-core, obscenă, blasfemiatoare, defăimătoare, politică, religioasă, legate de stupefiante și ilegale în general. În caz de încălcare a normelor menționate, FORNIZORUL va avea dreptul de a elimina Materialele introduse fără nicio obligație de a oferi un preaviz.

CLIENTUL ia la cunoștință de asemenea că este interzis să utilizeze sau să permită altora să folosească serviciul în cauză, în special pentru spamming, adică trimiterea de mesaje nesolicitate și nedorite către terți; realizarea de deep linking, adică efectuarea unei legături de la o pagină a unui site la alta, ocolind pagina principală relevantă; realizarea de deep linking, adică efectuarea unei legături de la o pagină a unui site la alta, sărind peste pagina principală relevantă, cu excepția unui alt acord între părțile interesate; trimiterea de corespondență împotriva moralității și ordinii publice sau cu scopul de a deranja liniștea publică sau privată, de a provoca ofense sau daune directe sau indirecte oricui; interceptarea, împiedicarea sau întreruperea ilegală a comunicațiilor informatice sau telematice sau dezvăluirea conținutului acestora; încălcarea, sustragerea sau suprimarea corespondenței informatice sau telematice între terți; comunicarea în rețea într-o manieră ofensatoare, injurioasă sau defăimătoare; încălcarea intimității altor utilizatori ai rețelei; contravenirea directă sau indirectă la legile în vigoare ale Statului Român sau ale oricărui alt Stat.

CLIENTUL este conștient că încărcarea și/sau descărcarea eventualelor programe, fișiere sau informații de pe Internet se face pe propria răspundere. CLIENTUL va despăgubi substanțial și procedural FORNIZORUL, menținându-l indemne de orice pierdere, daune, responsabilitate, costuri și cheltuieli, inclusiv onorarii legale, care decurg din orice încălcare a normelor menționate anterior.

CLIENTUL se angajează să utilizeze spațiul web achiziționat și pus la dispoziție de FORNIZOR exclusiv pentru publicarea site-ului web și nu ca un depozit, adică ca un instrument pentru arhivarea simplă a fișierelor și/sau a materialelor descărcabile de pe alte site-uri.

CLIENTUL nu va folosi serviciile FORNIZORULUI pentru a contraveni sau a permite contraveneri (în mod direct sau indirect) la reglementările în vigoare ale României și Uniunii Europene.

De asemenea, este interzis să încărcați, să instalați sau să utilizați aplicații interactive (chat). Acest lucru include scripturi scrise în PHP, Perl, Python, Ruby sau în orice alt limbaj, precum și scripturi sau boturi IRC. Orice aplicație care permite comunicarea în timp real (cum ar fi chat-ul online pentru suportul clienților) sau alte aplicații de chat nu este permisă.

Forumurile și orice altă aplicație care permite comentarii trebuie să fie protejate printr-o formă de protecție anti-spam sau să necesite administrarea manuală a comentariilor. Orice aplicație care nu respectă aceste reguli va fi considerată infectată conform acestor Termeni.

CLIENTUL este interzis să instaleze, să încarce sau să utilizeze aplicații folosite exclusiv pentru partajarea, încărcarea sau distribuția plătită sau gratuită a oricărui tip de fișiere multimedia (imagini, audio sau video).

CLIENTUL va instala, va încărca sau va utiliza doar aplicații care au fost testate riguros și sunt gata pentru producție. Utilizarea găzduirii partajate ca mediu de dezvoltare sau testare nu este permisă.

FURNIZORUL nu va fi responsabil pentru întârzieri, defecțiuni, suspendare și/sau întrerupere - nici față de CLIENT, nici față de părțile direct sau indirect conectate la CLIENT - în furnizarea Serviciului cauzate de: forță majoră sau caz fortuit; manipulare sau intervenții ilegale efectuate de terți asupra serviciilor sau echipamentelor utilizate de FURNIZOR; utilizarea incorectă a Serviciului de către CLIENT; defecțiuni ale aparatelor de conectare utilizate de CLIENT.

CLIENTUL acceptă că FURNIZORUL poate suspenda furnizarea Serviciului pentru a efectua lucrări de întreținere ordinară și extraordinară și că FURNIZORUL nu va fi în niciun fel responsabil față de CLIENT pentru indisponibilitatea Serviciului cauzată de o întrerupere parțială sau totală a serviciului de acces furnizat de un alt operator de telecomunicații.

FURNIZORUL nu își asumă nicio obligație de a păstra și/sau a proteja și, în orice caz, nu garantează integritatea materialelor și/sau programelor deținute de CLIENT situate în sistemele sale informaționale. Ca urmare, FURNIZORUL nu va fi responsabil pentru nicio pierdere care ar putea fi suferită de materialele și/sau programele CLIENTULUI.

  1. Suspendarea Serviciului

FURNIZORUL are dreptul de a suspenda sau de a înceta imediat și fără notificare furnizarea serviciului dacă există oricare dintre următoarele circumstanțe:

a. CLIENTUL se află într-o stare de neplată din cauza neplății tarifelor și/sau a cheltuielilor de activare pentru serviciile facturate ale căror documente fiscale sunt expirate de peste 30 de zile. În acest caz, reactivarea serviciului este subordonată stingerei neplății, împreună cu o taxă de reactivare de 150 EUR (sau actualizarea token-urilor de restaurare pe intranet de la 150 EUR la 75 EUR), plus TVA.

b. CLIENTUL participă activ la încercări de încălcare a sistemelor informatice ale FURNIZORULUI sau ale terților prin intermediul serviciului pus la dispoziție de FURNIZOR.

c. CLIENTUL creează o situație de pericol și/sau instabilitate și/sau alte probleme tehnice ca urmare a activităților de programare și/sau utilizare care afectează calitatea serviciului CLIENTULUI sau a altor CLIENTI, astfel încât să provoace daune acestora, FURNIZORULUI sau terților.

d. CLIENTUL nu își îndeplinește obligațiile prevăzute în articolele 8 și 12 din acest contract.

e. CLIENTUL ia la cunoștință și acceptă că, în cazul unei dispute cu terți referitoare la Numele de Domeniu înregistrat, conținutul site-ului web și/sau conturile de e-mail aferente, FURNIZORUL își rezervă dreptul de a suspenda serviciul și/sau de a elimina, total sau parțial, materialul, în așteptarea soluționării disputei, fiind exclus în mod explicit orice tip de rambursare sau despăgubire sau responsabilitate a FURNIZORULUI pentru neutilizarea serviciilor în perioada de suspendare și/sau pentru eliminarea materialului.

FURNIZORUL își rezervă dreptul de a extinde efectele suspendării sau încetării serviciului și la alte relații contractuale distincte de aceasta, regulat constituite și în vigoare cu CLIENTUL.

Prin „suspendare” sau „încetare” a serviciilor se înțelege imposibilitatea totală, respectiv temporară sau definitivă, de a beneficia de serviciile subiect al acestui contract prin orice mijloace de telecomunicație.

FURNIZORUL are autoritatea de a șterge orice material interzis sau de a întrerupe scripturile dăunătoare sau vulnerabile, de a rezilia acest contract și de a reține sumele plătite de CLIENT cu titlu de penalitate, fără a prejudicia despăgubirea pentru daunele mai mari.

CLIENTUL ia la cunoștință și acceptă că nu va avea nicio pretenție împotriva FURNIZORULUI cu titlu de rambursare, despăgubire sau daune pentru măsurile pe care FURNIZORUL le consideră adecvate a fi adoptate. În orice caz, CLIENTUL își asumă, acum și în viitor, toată responsabilitatea pentru încălcările menționate mai sus și se angajează să despăgubească și să mențină FURNIZORUL indeminizat de orice consecințe dăunătoare.

  1. Inceperea termenilor și dreptul de retragere

Termenul de la care prezentul contract va intra în vigoare între părți va fi dedus din disponibilitatea serviciului efectuat de FURNIZOR pentru CLIENT prin activarea serviciului solicitat. Orice servicii subsidiare față de serviciul principal, solicitate după activarea serviciului principal, vor expira automat în momentul încetării serviciului principal.

CLIENTUL, calificat ca și consumator, persoană fizică care acționează în scopuri străine activității sale comerciale sau profesionale, are dreptul de a se retrage din acest contract, fără nicio penalitate și fără a indica motivele, în termen de 10 zile lucrătoare de la încheierea acestui contract sau de la facturarea corespunzătoare. Retragerea trebuie comunicată prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, trimisă anticipat prin e-mail către FURNIZOR.

  1. Durata acordului, reînnoirea și retragerea

Prezentul acord are o durată anuală și se înțelege că se reînnoiește tacit la expirare.

Este, de asemenea, posibilă reînnoirea după un an de la data activării PRODUSULUI, cu un cost suplimentar indicat la momentul plății.

Dacă CLIENTUL se retrage din acest acord înainte de expirarea acestuia, nu are dreptul la niciun ramburs pentru perioada de serviciu neutilizată.

Dacă procedura de activare a PRODUSULUI ales, din motive care nu pot fi imputate FURNIZORULUI, depășește zece zile calendaristice de la data comenzii sau dacă se fac trei încercări nereușite, contractul va fi considerat reziliat. Nimic nu va fi datorat CLIENTULUI, iar suma plătită va fi reținută ca 'taxă pentru procedura administrativă', pentru care va fi emisă o factură obișnuită.

FURNIZORUL își rezervă dreptul de a se retrage din prezentul contract în orice moment și fără a indica motivele. În aceste cazuri, CLIENTUL nu va avea dreptul la despăgubiri pentru eventualele daune, cu excepția rambursării proporționale a prețului serviciului corespunzător numărului de zile neutilizate până la expirarea naturală a acestuia.

În toate cazurile de neîndeplinire a obligațiilor prevăzute în articolele 8 și 12 din acest contract, FURNIZORUL va avea dreptul de a rezilia prezentul contract și de a reține sumele plătite de CLIENT ca penalitate, fără a aduce atingere despăgubirii pentru daune mai mari. În cazul transferului NUMELUI DE DOMENIU la un alt furnizor/întreținător, contractul va înceta să mai fie valabil la finalizarea procedurii de transfer. Orice spațiu web și, în orice caz, toate serviciile legate de NUMELE DE DOMENIU pot fi, prin urmare, dezactivate și șterse, excluzând în mod expres orice rambursare din partea FURNIZORULUI față de CLIENT pentru perioada neutilizată.

CLIENTUL ia la cunoștință și acceptă că, în absența reînnoirii, FURNIZORUL își rezervă dreptul, la propria discreție, de a reînnoi menținerea NUMELUI DE DOMENIU pentru unul sau mai multe ani, păstrând datele de înregistrare existente neschimbate.

Se înțelege că, în acest caz, toate serviciile asociate NUMELUI DE DOMENIU vor fi dezactivate, iar o pagină web care conține mesaje publicitare va fi plasată în locul paginii principale.

CLIENTUL poate recâștiga accesul la NUMELE DE DOMENIU și la serviciile conexe, în funcție de caz, iar contractul va avea întotdeauna durata selectată în momentul comenzii. În acest caz, CLIENTUL ia la cunoștință și acceptă că FURNIZORUL nu garantează păstrarea conținutului spațiului web; prin urmare, CLIENTUL eliberează FURNIZORUL de orice responsabilitate directă sau indirectă pentru eventualele pierderi parțiale sau totale de date, informații și conținut alocate la expirarea contractului pe site-ul corespunzător NUMELUI DE DOMENIU în cauză.

CLIENTUL își păstrează dreptul de a solicita în orice moment anularea NUMELUI DE DOMENIU, dând o notificare expresă scriitorului prin poștă recomandată A.R., precedată de un e-mail, care trebuie trimis FURNIZORULUI împreună cu o copie a unui document de identitate și toată documentația necesară pentru anularea NUMELUI DE DOMENIU la Autoritatea de Înregistrare competentă în funcție de extensia selectată. Se precizează că, în cazul NUMELUI DE DOMENIU .IT, CLIENTUL este obligat să trimită această documentație direct Autorității de Înregistrare competente.

  1. Plata Compensării

Plățile vor fi efectuate de CLIENT conform metodelor indicate în contract. Nerespectarea plății în termen util, chiar și parțial, a compensației datorate FURNIZORULUI va duce ipso jure la rezilierea contractului din cauza faptei și vinovăției CLIENTULUI, precum și la despăgubirea prejudiciului, pe lângă plata sumelor datorate.

Dacă FURNIZORUL nu își exercită dreptul acordat prin clauza de reziliere menționată anterior, întârzierea plății va conduce la perceperea de către CLIENT a unei dobânzi de întârziere stabilite la o rată de 5% peste rata legală, având simultan dreptul FURNIZORULUI de a suspenda furnizarea serviciului său. Este responsabilitatea CLIENTULUI să se asigure că poziția sa economică față de FURNIZOR este regulată.

  1. Modificări ale Serviciului

FURNIZORUL se angajează să anunțe CLIENTUL despre orice modificări tehnice/economice/prestaționale aduse Serviciului, precum și la acest contract, care au efecte reducătoare și/sau deteriorative pentru CLIENT, indicând data efectivă a modificărilor. Această dată trebuie să fie cu cel puțin 60 de zile după comunicarea FURNIZORULUI.

Dacă CLIENTUL nu este de acord cu modificările comunicate, are dreptul de a rezilia contractul printr-o notificare scrisă trimisă FURNIZORULUI prin poștă recomandată (A/R) trimisă în avans prin e-mail cu cel puțin 30 de zile înainte de data efectivă a modificărilor. În cazul rezilierii, CLIENTUL este obligat să plătească sumele datorate până la data efectivă a modificărilor.

  1. Comunicări

Orice comunicare legată de acord va fi efectuată în scris, prin e-mail, la adresele specificate în acest acord și recunoscute ca fiind corecte. În orice caz, dacă CLIENTUL indică o adresă greșită sau nu are diligența normală de a o menține actualizată, comunicările vor fi considerate în continuare ca fiind livrate cu succes.

  1. Cesiunea Contractului

CLIENTUL recunoaște și acceptă expres că FORNIZORUL poate cesiona prezentul contract unor terțe părți. În acest caz, cesiunea va fi efectivă față de CLIENT din momentul notificării acesteia.

  1. Acceptarea Contractului

FORNIZORUL își rezervă dreptul de a accepta contractul; în caz contrar, nu va fi datorat nimic CLIENTULUI, cu excepția sumei plătite. Dacă s-a început procesul de înregistrare a NUMELUI DE DOMENIU la autoritățile competente, FORNIZORUL va reține suma plătită pentru primul an pentru cheltuielile efectuate.

  1. Aplicarea TVA

În scopul aplicării TVA-ului la remunerațiile contractuale, se aplică dispozițiile legislației Române.

  1. Cheltuieli fiscale

Prezentul contract nu este supus înregistrării, cu excepția cazului de utilizare. Orice cheltuială fiscală care decurge din executarea contractului, inclusiv eventuale impozite pentru activități publicitare, este responsabilitatea utilizatorului.

  1. Dispoziții generale

Prezentul contract anulează și înlocuiește orice altă înțelegere anterioară care ar fi putut interveni între FORNIZOR și CLIENT cu privire la același obiect și constituie manifestarea integrală a acordurilor încheiate între părți pe acest subiect. Orice modificare a prezentului contract trebuie să fie efectuată printr-un act scris, semnat de ambele părți. Orice toleranță din partea uneia dintre părți cu privire la comportamente care încalcă prevederile acestui contract nu constituie o renunțare la drepturile care revin acelei părți în temeiul contractului.

Toate informațiile oferite de site-ul nostru sunt considerate indicative și trebuie evaluate în funcție de posibilele circumstanțe ale fiecărui caz în parte. Asistența noastră este disponibilă pentru a clarifica eventualele îndoieli. ICBS SISTEMEM SRL nu este, prin urmare, responsabil în niciun fel pentru eventualele daune sau probleme cauzate de interpretarea acestora.

  1. Legea aplicabilă și Competența jurisdicțională

Părțile contractante convene că dispozițiile prezentului contract vor fi reglementate de legile și reglementările statului Român. Pentru orice controversă referitoare la acest contract, instanța competentă va fi Tribunalul din Iasi.

  1. Facturare

Factura va fi trimisă prin e-mail.

  1. Confidențialitate

Vă informăm că datele personale procesate sunt cele furnizate de dumneavoastră către FURNIZOR, pentru executarea relației contractuale definite.

Prezentul articol este detaliat pe site-ul web al FURNIZORULUI menționat mai sus.

Consimțământul dat de (CLIENT) pentru utilizarea datelor personale este necesar pentru executarea acestui contract, inclusiv în legătură cu activitățile terților esențiali pentru îndeplinirea și verificarea obligațiilor.

Persoana responsabilă pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale, conform Reg. UE 2016/679 (GDPR), este FURNIZORUL. De asemenea, conform articolului 37 din GDPR, a fost numit un Responsabil cu Protecția Datelor. Informațiile complete cu informațiile necesare despre modalitățile de prelucrare a datelor personale, temeiurile legale, ciclul de viață al datelor personale și orice alte informații sunt disponibile la următoarea adresă https://icbs.ro/informativa-privind-confidentialitatea.

Furnizarea tuturor datelor legate de acest contract este strict legată de executarea relației, iar lipsa consimțământului va duce la imposibilitatea de a executa relația contractuală.

  1. Addendum la Termenii Generali de Furnizare - Gestionarea Cazurilor de Încălcare a Securității și Activităților de Spam

Acest Addendum completează Termenii Generali de Furnizare (“Acordul”) încheiat între Client și ICBS SISTEMEM SRL (denumit în continuare “noi”). Scopul acestui Addendum este de a formaliza procedurile și responsabilitățile în cazul încălcărilor de securitate ale site-ului Clientului, inclusiv activitățile de spam.

  • COMUNICAREA RISCULUI Prin prezenta informăm Clientul despre necesitatea de a atenua riscurile potențiale și consecințele unei încălcări a securității, în special în legătură cu activitățile de spam desfășurate de un site web sau o aplicație a Clientului, inclusiv, dar fără a se limita la, daunele aduse reputației, pierderea sau exfiltrarea de date și implicațiile legale atât pentru Client, cât și pentru noi ca ISP.
  • SUSPENDAREA SERVICIULUI În cazul unei încălcări a securității, ne rezervăm dreptul de a suspenda serviciul pentru Client. Această acțiune este necesară pentru a proteja site-ul Clientului, alți utilizatori și sistemele noastre, precum și pentru a preveni daune suplimentare. Clientul va fi informat despre această suspendare cât mai curând posibil.
  • MĂSURI PREVENTIVE Recunoscând importanța securității, ne angajăm să sfătuim Clientul cu privire la măsurile preventive pentru a reduce riscul de încălcări ale securității. Aceste măsuri includ, dar nu se limitează la, actualizări regulate ale CMS-ului și pluginurilor, utilizarea de parole puternice, implementarea de pluginuri de securitate și verificări regulate de securitate.
  • ÎNCĂLCĂRI REPEATED În cazul încălcărilor repetate ale securității din aceleași motive, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri mai stricte, cum ar fi neactivarea reactivării hostingului și rezilierea contractului, invitând Clientul să își mute site-ul altundeva. Acest lucru este necesar pentru a menține securitatea infrastructurii noastre și reputația noastră online.
  • ACCEPTAREA CLIENTULUI Clientul acceptă să se conformeze dispozițiilor acestui Addendum. Acest Addendum este publicat pe site-ul nostru și face parte integrantă din contractul dintre noi și Client.
  1. Drepturile și responsabilitățile registrantului - ICANN

http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/educational

  1. Drepturi de autor

Toate conținuturile de pe site-ul https://icbs.ro sunt proprietatea lui ICBS SISTEMEM SRL și reproducerea acestora, chiar și parțial, este interzisă.