Pe lângă înregistrarea numelui de domeniu (*), serviciul include 5 adrese de e-mail pe domeniul înregistrat, cu suport pentru trimiterea mesajelor prin server SMTP dedicat pentru ieșire. De asemenea, este posibilă gestionarea dinamică a spațiului alocat fiecărei căsuțe de e-mail create.
Caracteristicile serviciului
- DNS Anycast - 50 POP
- Panou de control pentru gestionarea completă și autonomă a tuturor înregistrărilor DNS.
- Private Whois (opzional)
- Pagina di cortesia "In Costruzione"
Serviciu SMTP dedicat
- Posibilitatea de a trimite până la 1000 de mesaje/zi
- Dimensiunea maximă a unui atașament este de 100 MB. Mesajele pot fi trimise și către destinatari multipli.
- Acces prin portul standard SMTP (25) și SMTPS (465)
- Suport pentru conexiune autentificată de pe orice dispozitiv (PC, Smartphone, Tabletă), aplicație și pagină web
Caracteristicile principale ale serviciilor noastre de poștă electronică
- 5 Căsuțe de e-mail POP3/IMAP4 (3 GB per căsuță, extensibile dinamic până la 15 GB)
- Suport POP3/IMAP4 inclus întotdeauna
- SMTP dedicat gratuit inclus întotdeauna pentru un limită maximă de trimitere de 100 de e-mailuri/zi per cutie poștală.
- SMTP dedicat opțional
- Conturi de e-mail gestionabile dinamic de 3 GB
- Suport pentru gestionarea dinamică a spațiului cutiilor poștale
- Filtre AntiSpam, Antivirus, și filtre SIEVE activabile și configurabile din panoul de control.
- Durata mesajelor în coadă: 7 zile, conform standardelor RFC
- Opțiune inclusă "mută SPAM"
- RBL (Realtime Blackhole List) pentru a minimiza numărul de mesaje SPAM
- Webmail pentru consultarea e-mailului din browser
NOTĂ
- (*) Cu excepția promoțiilor, în tarif este inclusă înregistrarea sau transferul unui domeniu având una dintre extensiile prezente în tabelul Lista completă a extensiilor. Pentru domeniile cu extensii diferite, înregistrarea și întreținerea trebuie achiziționate separat.
- Caracteristicile indicate cu "Opțional" pot fi achiziționate separat în timpul procesului de comandă sau după activarea serviciului.
- Plata prin card de credit sau PayPal asigură activarea serviciului achiziționat în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare. Dacă plata se efectuează prin transfer bancar, va fi necesar să trimiteți o copie a chitanței de plată prin e-mail la office@icbs.ro, indicând numele domeniului legat de serviciul achiziționat.
- După abonare, veți primi un e-mail automat de confirmare a comenzii care conține toată documentația necesară pentru a finaliza activarea serviciului. Odată ce serviciul este activat, veți primi un e-mail de confirmare a activării conținând acreditivele de acces pentru administrarea serviciului.